Followers

"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan manusia."

Facebook Badge

Anak Kerap Selesema sudah semakin Sembuh

aya sangat kasihan bila mendengar anak-anak orang lain tak sihat, kerap demam, selesema, batuk dll. Saya pernah melalui bermalam dihospital, kami tahan hati tengok anak orang lain dicucuk jarum, menangis meraung, takut kat ubat dan doktor.

Saya amalkan omega dari tahun 2013 lagi. Dan masa anak umur 1tahun memang dah bagi omega guard dan mealshake shaklee kerana saya dah  tahu dan faham kebaikan, kandungan, dan cara pemprosesan vitamin shaklee.

Alhamdulillah, selepas pemberian omega guard secara teratur dan berjadual, anak makin sihat, susah demam, selesema dan batuk pun dah tak de sekarang. dan yang paling best, Alhamdulillah dia tak mudah kena jangkit sekiranya berdekatan atau lalu dekat orang yang selesema dan batuk.

Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT? from iReach HD on Vimeo.

Oleh sebab itu, saya sangat-sangat seronok berkongsi kebaikan omega guard shaklee dan mealshake kepada ibu bapa yang runsing dan risau dengan masalah kesihatan anak mereka termasuklah sahabat saya ini. Tiada apa yang lebih menggembirakan daripada melihat seorang demi seorang kanak-kanak sihat tanpa sebarang ubat-ubatan sintetik dan mengandungi dadah serta membunuh kuman baik dalam tubuh. 

Jika dahulu saya perhatikan anak saya kerap kembali batuk dan selesema, cirit birit dan lain-lain akibat sistem imun yang lemah dan kuman baik berkurang dalam ususnya.

Berikut adalah testimoni dari sahabat saya mengenai kesihatan anaknya

Testimoni Selesema Sembuh Dengan Mealshake dan Omega Guard

Ada orang kata lebih baik bagi ubat percuma (panel, kerajaan etc), lebih jimat. Cari klinik yang boleh cepat sembuh. Tak kisah samaada dos yang diberikan tinggi, asalkan cepat sembuh.  Bagi saya tepuk dada tanyalah hati anda. Jika anda sanggup membazirkan ratusan ringgit untuk membeli barang tidak perlu setiap bulan, apalah salahnya peruntukkan sedikit wang untuk kesihatan anak anda. Anak anda membesar dengan apa yang diberi makan oleh ibu bapanya. Andalah sebenarnya yang menentukan tahap kesihatan anak anda.

Sama ada nak keluarkan sedikit peruntukan untuk mencegah atau berhabisan duit untuk mengubati. 

Fikir-fikirkan.

Sumber

Jom bertindak sekarang!

========> HUBUNGI ZA <==========
https://www.facebook.com/messages/LovelyBeautyVitamin?ref=hl

SMS.call hubungi Faizah : 018-2003707 @ 017-2187915 "anak sihat "

(๑‵●‿●‵๑) (๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)

Pengedar shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang, Shah Alam, Damansara.
Pengeposan produk shaklee seluruh Malaysia, Sabah Sarawak, Brunei dan Singapura


Klik testimoni di sini
Klik testimoni di sini
Klik testimoni di sini
Klik testimoni di sini
Klik testimoni di sini
Klik testimoni di sini

15 Kebaikan Mealshake Untuk Kanak-kanak 

Hari ni nak cerita sikit pasal mealshake ni. Eh, bukan sikit. Rasanya memang banyak entry saya pasal kebaikan mealshake untuk kanak-kanak ni. Betapa saya dan ibu-ibu lain amat bersyukur kepada Allah S.W.T ditemukan dengan mealshake ni.

Apa yang BEST SANGAT pasal mealshake?. banyakkkkkkkkk sebenarnya khasiat mealshake shaklee untuk anak-anak. Al maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakkannya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi. Jadi diorang ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang-ulang kali kena balik seperti batuk dan selesema. Memang top 3 penyakit berjangkit di kalangan kanak-kanak

Itu jeeeeeee????...

Tak...Ada Lagi.

15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

😃Kurangkan Ekzema
😃Untuk Tumbesaran
😃Untuk Perkembangan Minda
😃Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
😃Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
😃Untuk Anak kekal aktif
😃Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
😃Meningkatkan berat badan anak😃Membantu anak fokus
😃Membantu kurangkan kekerapan asthma
😃Mengatasi masalah sembelit pada anak
😃Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
😃Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
😃Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
😃Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

Berapa harga Mealshake Shaklee ni?.. Rm 114 je untuk satu tin mealshake seberat 455gm.. Mahal sangat ke?...Mehhhh..nak cerita sikit...

Aturan makan mealshake Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je. 

JADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!

Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak  tidur disebabkan dadah..kesian tauuuu.

Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macamana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun terbantut je. 

Tambah pulak anak-anak kita ni tengah seronok bermain sesuka hati diorang jadi mereka tak peduli sangat soal kebersihan. Tak sedar tangan kotor termasuk dalam mulut, tak basuh tangan. Kesat-kesat je kat baju. Anak-anak kita tak kisah pun kawan-kawan dia tengah selesema, batuk kung-kung bunyinye..elok je diorang main sama-sama. Tau-tau lepas dua hari  dah demam berjangkit dengan kawan. Mak bapak pun terpaksa ambil cuti jaga anak. Kan best kalau cuti tu kita dapat jimatkan bawak anak pegi bercuti, buat aktiviti bersama dengan anak-anak. Anak-anak pun seronok, kurang stress, dan tak bosan.

========> HUBUNGI ZA <==========
https://www.facebook.com/messages/LovelyBeautyVitamin?ref=hl

SMS.call hubungi Faizah : 018-2003707 @ 017-2187915 "MEALSHAKE"

(๑‵●‿●‵๑) (๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)

Pengedar shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang, Shah Alam, Damansara.

Pengeposan produk shaklee seluruh Malaysia, Sabah Sarawak, Brunei dan Singapura.

 

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di LovelyZaiz.com adalah perkongsian peribadi. Tiada kaitan dengan mana-mana pihak samada masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Dilarang untuk mencetak/menyalin sekiranya bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.

Disclaimer #2

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.