Followers

"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan manusia."

Facebook Badge

15 Kebaikan Mealshake Untuk Kanak-kanak 

Hari ni nak cerita sikit pasal mealshake ni. Eh, bukan sikit. Rasanya memang banyak entry saya pasal kebaikan mealshake untuk kanak-kanak ni. Betapa saya dan ibu-ibu lain amat bersyukur kepada Allah S.W.T ditemukan dengan mealshake ni.

Apa yang BEST SANGAT pasal mealshake?. banyakkkkkkkkk sebenarnya khasiat mealshake shaklee untuk anak-anak. Al maklumlah, anak-anak zaman sekarang ni kebanyakkannya duduk kat nursery dan dah masuk taska dari kecil lagi. Jadi diorang ni mudah sangat terdedah dengan jangkitan penyakit yang berulang-ulang kali kena balik seperti batuk dan selesema. Memang top 3 penyakit berjangkit di kalangan kanak-kanak

Itu jeeeeeee????...

Tak...Ada Lagi.

15 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:

😃Kurangkan Ekzema
😃Untuk Tumbesaran
😃Untuk Perkembangan Minda
😃Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
😃Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
😃Untuk Anak kekal aktif
😃Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
😃Meningkatkan berat badan anak😃Membantu anak fokus
😃Membantu kurangkan kekerapan asthma
😃Mengatasi masalah sembelit pada anak
😃Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
😃Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
😃Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
😃Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu

Berapa harga Mealshake Shaklee ni?.. Rm 114 je untuk satu tin mealshake seberat 455gm.. Mahal sangat ke?...Mehhhh..nak cerita sikit...

Aturan makan mealshake Untuk kanak-kanak sehari bagi satu sudu kecik je. 

JADI SANGAT MENJIMATKAN WANG ANDA.!!!!!

Mana nak?..Laburkan duit tiap-tiap bulan kat klinik..Tengok anak nangis-nangis makan ubat setiap kali. Lepas makan ubat lembik tidur je sepanjang hari. Sebab ubat tu ada dadah jadi anak  tidur disebabkan dadah..kesian tauuuu.

Bayangkan pulak tetiap bulan jatuh sakit. Macamana berat badan anak nak naik kan?. Selera makan pun terbantut je. 

Tambah pulak anak-anak kita ni tengah seronok bermain sesuka hati diorang jadi mereka tak peduli sangat soal kebersihan. Tak sedar tangan kotor termasuk dalam mulut, tak basuh tangan. Kesat-kesat je kat baju. Anak-anak kita tak kisah pun kawan-kawan dia tengah selesema, batuk kung-kung bunyinye..elok je diorang main sama-sama. Tau-tau lepas dua hari  dah demam berjangkit dengan kawan. Mak bapak pun terpaksa ambil cuti jaga anak. Kan best kalau cuti tu kita dapat jimatkan bawak anak pegi bercuti, buat aktiviti bersama dengan anak-anak. Anak-anak pun seronok, kurang stress, dan tak bosan.

========> HUBUNGI ZA <==========
https://www.facebook.com/messages/LovelyBeautyVitamin?ref=hl

SMS.call hubungi Faizah : 018-2003707 @ 017-2187915 "MEALSHAKE"

(๑‵●‿●‵๑) (๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)

Pengedar shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang, Shah Alam, Damansara.

Pengeposan produk shaklee seluruh Malaysia, Sabah Sarawak, Brunei dan Singapura.

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di LovelyZaiz.com adalah perkongsian peribadi. Tiada kaitan dengan mana-mana pihak samada masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Dilarang untuk mencetak/menyalin sekiranya bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.

Disclaimer #2

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.