Followers

"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan manusia."

Facebook Badge

Vitamin c paling murah dan berkesan

Kalau makan sorang, boleh tahan sampai 6 bulan
Kalau makan berdua, boleh tahan 3 bulan
Kalau makan bertiga, boleh lah tahan sampai 2 bulan.

Tapi apa pun ianya tetap menjimatkan dan sangat berbaloi.

Kalau anda ada masalah resdung, gatal-gatal, jerawat, kerap demam, kudis buta, vitamin c shaklee ni memang membantu. Bukan saya je yang cakap. Kawan-kawan yang dah amalkan memang dah rasa.

Cubalah! Mesti tak cukup order sekali. Nak lagi dan lagi.

Tak Percaya? Cubalah. Kita tengok betul tak saya cakap.

========> HUBUNGI ZA <==========
https://www.facebook.com/messages/LovelyBeautyVitamin?ref=hl

SMS.call hubungi Faizah : 018-2003707 @ 017-2187915 "vitamin c "

(๑‵●‿●‵๑) (๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)

Pengedar shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang, Shah Alam, Damansara.
Pengeposan produk shaklee seluruh Malaysia, Sabah Sarawak, Brunei dan Singapura.

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di LovelyZaiz.com adalah perkongsian peribadi. Tiada kaitan dengan mana-mana pihak samada masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Dilarang untuk mencetak/menyalin sekiranya bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.

Disclaimer #2

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.