Followers

"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan manusia."

Facebook Badge

Best Sangat ke ESP ni?

Ada orang pm saya pulak bertanya Best sangat ke ESP ni?

Bagi saya memang best lah! Apa tak best nya kalau dengan pengambilan konsisten boleh dapat macam-macam.

Antaranya

💪🏻 Rasa lebih bertenaga dan tak rasa letih pun walaupun seharian sibuk buat macam-amacam kerja
👸🏻 Kulit makin gebu dan lembut. Malah warna kulit juga semakin sekata.
👣 Tumit kaki yang dulu pecah-pecah kini licin macam kaki baby.
🐼 Mata yang dulu macam panda kini hilang dan semakin berseri
🕵 Suami yang dulu boroi kini sasa untuk dipeluk. 
🍝 Kalau dulu asyik lapar sahaja, kini dah boleh kawal pemakanan secara sihat.

Eh banyak lagi lah. Sebab tu lah ESP ni antara Barang Panas di Malaysia.

Nak cuba? PM saya sekarang

#Zi2M
#ShakleeEffectZi2M

========> HUBUNGI ZA <==========
https://www.facebook.com/messages/LovelyBeautyVitamin?ref=hl

SMS.call hubungi Faizah : 018-2003707 @ 017-2187915 " Esp"

(๑‵●‿●‵๑) (๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)(๑‵●‿●‵๑)

Pengedar shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang, Shah Alam, Damansara.
Pengeposan produk shaklee seluruh Malaysia, Sabah Sarawak, Brunei dan Singapura.

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di LovelyZaiz.com adalah perkongsian peribadi. Tiada kaitan dengan mana-mana pihak samada masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Dilarang untuk mencetak/menyalin sekiranya bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.

Disclaimer #2

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.