Followers

"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan manusia."

Facebook Badge

KELEBIHAN PROTEIN ESP berbanding PROTEIN jenama lain

Oh tiba-tiba saya diajukan banyak soalan sempena promosi ESP oktober 2014 ni.

Soalan & pertanyaan yang  kerapkali saya terima..

KENAPA SAYA NAK beli ESP ni, sedangkan saya dah makan produk protein lain? Protein jugak kan...

Makanya, teman-teman.. ini la penerangan saya.

>>> Pernah ke anda semak label sebelum memilih produk ?? Untuk penggemar soya, cuba check LABEL Soya anda ada ke cam Shaklee ESP tu ??!! Hehe.. terbaik ok! BerKALSIUM lagi..!!

Jadilah pengguna BIJAK, Buat PILIHAN yang BIJAK !!
Pilihan SIHAT untuk seisi keluarga !!!

".... Nak KURUS, Nak TAMBAH SUSU, Nak BERTENAGA, Nak KENYANG, Nak KULIT CANTIK, CUN, GEBUSSS, ANJAL muda remaja ... Cari ler ESP !!! macam2 anda boleh dapat dengan ESP ni..."

Faizah
018-2003707

Pengedar shaklee Sijangkang, Telok Panglima Garang, Shah Alam, Damansara.

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di LovelyZaiz.com adalah perkongsian peribadi. Tiada kaitan dengan mana-mana pihak samada masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Dilarang untuk mencetak/menyalin sekiranya bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.

Disclaimer #2

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.