Followers

"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada keluh kesah dan kesedihan, dan aku berlindung denganMu daripada kelemahan dan kemalasan, dan aku berlindung denganMu daripada sifat pengecut dan bakhil, dan aku berlindung denganMu daripada bebanan hutang dan daripada penindasan manusia."

Facebook Badge

Manfaat Resveratrol dan polifenol dalam VIVIX Shaklee

♥♥Barah Boleh Di sembuhkan Jika DiRawat Peringkat Awal♥

Jangan berputus Asa.
Tidak Ada Penyakit Diturunkan melainkan ada ubatnya- hadith.
Jadi, jika anda mempunyai masalah barah atau kanser, carcinoma, ( apa bentuk kanser sekali pun) pasti ada jawapannya.
Lihat berapa ramai manusia sembuh dari penyakit kanser ?
Lihat orang-orang yang telah disahkan sebagai pengidap kanser dan kata doktor mereka akan meninggal dunia dalam tempoh terdekat, tetapi sampai kini, mereka masih hidup.

✔Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Vivix juga mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!

✔Resveratrol adalah antioksidan yang sangat berkesan yang dihasilkan oleh tumbuhan. Resveratrol juga merupakan sejenis polifenol yang biasa ditemui dalam wain merah. Satu kajian yang dijalankan oleh Jabatan Sains dan Teknologi, Universiti Ohio, AS, pada tahun 1997 membuktikan kejayaan resveratrol menyekat pembahagian sel-sel kanser di peringkat selular.

Vivix cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

✿ Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

✿ Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

✿ Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Kajian Saintifik terhadap khasiat RESVERATROL:

ANTI-RADANG


KANSER PARU-PARU


KANSER PROSTAT



KANSER PAYUDARA



KANSER KOLON


DIABETES



JANTUNG



Banyak bukti tentang kajian saintifik ke atas kebaikan RESVERATROL. Jika anda percaya pada kebaikan RESVERATROL..

Memperkenal VIVIX SHAKLEE, hasil kajian di dalam makmal menunjukkan VIVIX SHAKLEE 10 x ganda melebihi RESVERATROL!



TESTIMONI
===========
"Adik ipar saya menjalani pembedahan buang tumor December 2012 seminggu sebelum akad nikah. Selepas seminggu akad nikah dia dikhabarkan berita sedih bahawa tumr tersebut merupakan kanser tahap 3... Dia amalkan vivix selama sebulan,, kemudian hasil check up mendapati dia telah bebas daripada kanser."

Noor Azlina, Perak
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Shaklee membantu pulih dengan segera. Selepas kimoterapi, saya mencari suplemen yang membantu badan pulih dengan cepat. Selepas consume selama sebulan, terus yakin dengan Shaklee walau baru sebulan amalkan Shaklee ketika itu kerana merasa perbezaan yang ketara dari segi energy level & health condition. Membuat saya tidak ragu-ragu lagi, kerana sebelumnya saya telah cuba pelbagai suplemen jenama lain tetapi tiada perubahan.

Mr. Law Chu Hian, Subang
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Mak saya mengidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu. Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.
Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.
Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ....tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.
Tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain kesihatan mak yang baik. Duit boleh dicari...selagi ada daya usaha.Mudah2an mak dapat menunaikan umrah dengan lebih baik, insyaALLAH."

Puan Norita, Pulau Pinang.


Amboi untung betul lah anak-anak jika hadiahkan Vivix ni kepada ibu bapa,macam2 keistimewaan dapat bagus utk kesihatan menyeluruh malah utk kulit dan awet muda..rugi kalau tak cuba ni..yang tak sakit kritikal pun boleh juga kalau nak cuba.jom cepat order sekarang.

✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM
✔ TIADA KESAN SAMPINGAN
✔ SERVIS PANTAS & KONSULTASI PERCUMA

Sebarang pertanyaan:

sms/whatsapp/viber/Wechat: 018-2003707 @ 017-3214707
emel: faizah85@gmail.com
fb: LoVely FaiZah

SHARE & LIKE PAGE & ARTIKEL INI

No comments:

Post a Comment

 

Disclaimer #1

Sebarang penulisan di LovelyZaiz.com adalah perkongsian peribadi. Tiada kaitan dengan mana-mana pihak samada masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Dilarang untuk mencetak/menyalin sekiranya bukan bertujuan untuk perkongsian ilmu.

Disclaimer #2

Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.